Första dagen i resten av mitt bloggliv…

Sådär ja, då gick man och blev med blogg.. Klockan är halv nio på fredagskvällen och lägenheten ekar tom och tyst. Har varit hemma från jobbet i dagarna två med ryggvärk… promenerar runt och stretchar om vart annat.. Mina två älsklingar är med sin far i Värmland över helgen… usch vad jag saknar dem…Har haft tvättstuga också och det är ju alltid lika roligt…. NOT!
Min andra hälft och särbo ska agera som vakt på sina barns klassfest ikväll, och det är väl tur det för jag är nog inget trevligt sällskap ikväll…
Dagens höjdpunkt var iallafall att jag åkte och hälsade på 2:a Jeanette som jag inte träffat på länge och fick en stund att ”bara vara”… och hennes bedårande lilla vovve ”Ozzy” … (kan man vara så liten och kalla sig hund?) Iallafall betedde han sig som en katt…
Sådär ja.. det första inlägget börjar närma sig sitt slut.. Nu behövs det kaffe och en ryggsträckning…. På återseende!

One thought on “Första dagen i resten av mitt bloggliv…

Kommentera

