Det nya året

Hej då år 2008…. tack för ditt fina avslut. Mobilen och Simkortet kraschade… likaså datorn… jag tappade tandborsten i toalettstolen, petade in mascaraborsten i ögat så jag nästan blev blind… och sen gick avgasröret av på bilen strax bakom katalysatorn…just när ekonomin är nere på minus igen… Jag kan ju inte annat än att se fram emot det nya året. Det kan ju inte bli värre… eller??

Nåväl… Nyårsnatten mös jag in med 17 härliga människor… i min lilla lägenhet. 8 vuxna och 10 barn/ungdomar…. Lasange blev årets nyårsmeny till hela gänget. Kul var det och jag låste efter sista gästen halv 6 på morgonen.

Paulas son Mikael var kvällens GuitarHero kung. Helt outstanding!
Linnea och Jenny hade resfeber och befinner sig just nu på Lanzarote.
Thomas fick sista dansen med Ebba

RING KLOCKA, RING!!
VÄLKOMMEN år 2009

One thought on “Det nya året

Kommentera

