Den kom idag

Telefonen!! Hämtade ut den innan jag åkte till Storebror för att foto-dokumentera hans ärr, som han ska använda till nåt försäkringsbedrägeri av något slag… he,he. (skämt åsido)
Slänger mig ner vid hans köksbord och packar upp ”den vackra”, i med simkortet, pinkod… hmm… shit! Fick ju ett nytt i samband med min telefonkrasch.. och det mindes jag inte alls… trots att Storebror skrattande påminde mig om att han då faktiskt sa att jag skulle ändra till den jag hade innan så jag inte skulle glömma bort. Det blev snabbvisit och jag for hem och letade fram papprena och äntligen kunde jag knappa mig bort telefonens värld… Thomas kom sen och vi satt i soffan och knappade och tryckte.. och firade med chilichokladglass… sååå himla god!!

2 thoughts on “Den kom idag

Kommentera

