Tyst Matte!!

En skön lång sovmorgon innan det blev besök i den nyöppnade flugfiskebutiken. Testade några spön, bokade in mig på en kasturs för att finslipa tekniken samt att prova på tvåhandsspön (Zpey) Åkte därifrån med en ny flugask och en liten smidig cheast pack väska från Simms. Fick en liten ”hemligfluga” också att testa i Ransarån… spännande 😉


Laddning inför morgondagens dansuppvisning och nu gäller det också att hålla iordning på SM-biljetterna.

Kaffetermosmuggen följer visst med överallt… han och jag dejtar tvättstugan just nu. Trevligt lördagsnöje…

Hans-Olof surar för att jag sov borta inatt och tycker jag ska vara tyst istället för att sjunga en försoningsvisa…
Råkade slänga en blick i almanackan och såg att på tisdag är det Fotboll, Skolråd och Föräldramöte samtidigt!! Slice me nice, eller nåt sånt. Nu drar jag och Mr Kaffe ner till Tvättstugan.

Lämna en kommentar