På jakt efter en tan…

reser om tre dagar och det sista saknade flugbindningsmaterialet skulle inhandlas… Hade redan innan bestämt mig för bindtråd strl 8 (delbar) och färg tan. Och precis som så mycket annat som man på förhand har specificerat så är det nästintill omöjligt att få tag på.. Tre stora fiskebutiker i Västerås men ingen Tan… jag vet, det finns på nätet, i närliggande städers butiker… men det var idag jag handlade och idag jag ville ha den… Lite kinkig får man vara ibland… I övrigt har jag en dag kvar att jobba och därefter väntar 3,5 lediga, lata intensiva veckor… med början i Irland.

Kommentera

