Flyttlasset…

  • Sådärja, Hej och Varmt Välkomna till ”Nya” Fiskemorsan Allt kommer att vara lite precis som förut, förutom adressen, så kom ihåg att ändra den om du har länkat till mig. Har inte klurat ut alla funktioner här än, så lite layout ändringar får ni nog stå ut med ett tag…
  • So, hello there and welcome to my ”new” blog here at wordpress. I hope you will follow me here and if you have links and other updates for my old blog. please change it.

Det hela började egentligen med att jag skulle skaffa mig ett wordpresskonto så jag lättare skulle kunna kommentera och tycka om mina vänners sidor/bloggar… men lite för tryckvänliga som mina fingrar kan bli ibland så klickade de lite här och lite där, och vips så hade jag en wordpressblogg, och efter lite funderande så gick flyttlasset. Tyck gärna till om den nya bloggen, både ris och ros tages tacksamt emot.

kram Jeanette aka Fiskemorsan🙂

Kommentera

