Städtips för Flugbindarbordet

Ett lite annorlunda men ganska roligt tips jag hittade hos ”Fly and Fin”.  Själv så använder jag en hand-dammsugare, men går strömmen är det bra att veta vilka medel man kan ta till för att hålla rent efter sig…

One thought on “Städtips för Flugbindarbordet

  1. Ja men titta så smidigt!! hahaha… och klädvårdsrullar har jag i mängder pga allt katthår, så vem vet om jag också börjar med flugbindning någon dag framöver, då har jag i alla fall redan ett lager med en av ”bra ha” saker!!

Kommentera

