Sussis Symfoni

Ni har väl inte missat Sussissymfoni. Min söta vän från det småländska höglandet, som liksom jag har en passion för fiske och annat som förgyller livet och tillvaron. Kolla in hennes fiskeblogg och njut av hennes sprudlande glädje.

(klicka HÄR för att komma till hennes blogg)

”Här får ni följa mig och mitt fiskeintresse.
Är medlem i Fjällorna, en rikstäckande sportfiskeklubb för tjejer, där jag även är lokalansvarig för Fjällorna Småland, vilket innebär att, bland annat jag, ska hitta på lite olika fiskeaktiviteter för intresserade tjejer.

Är också medlem i Svenska Gäddklubben och komnmer försöka att vara aktiv även i denna klubb. Bor på småländska höglandet och har min kärlek, Felix,  boendes i Södertälje. Har också en häst som kräver sin tid så jag ska försöka fördela tiden så gott jag kan..

SKITFISKE!!!”

One thought on “Sussis Symfoni

Kommentera

