Dregelvarning

Det är väl nu det är lite läge att sitta uppkrupen i soffhörnet och tänka på alla de kast man skall avlägga när våren anländer… Kastfilmer i all ära, eller jag kanske ska uttrycka mig, kastnördar i all ära… efter att ha sett detta klipp är det inte svårt att förstå den termen. Det är vackert, nästintill snudd på poesi. Han är ett med linan, och linan är han…

kommer på mig själv med att tänka… om jag bara hade en ”bättre” lina, ett annat spö… då.. Men hallå!!! Dröm vidare!! Jag är mer än bara nöjd över att beundra denna kille och på det sätt han kan hanterar linan, Dregelvarning, men det kanske kan bli ett uns kastnörd av mig med (om Marc får önska) vem vet?

Kommentera

