Filmfeber

När man inte tittar på fiskefilm, vad tittar man på då? Jag gillar ju den där lite läskigare genren. Skräck, horror, splatter.. you name it. Jag tycker om att titta på film, och stundtals blir det ganska så många. (förstår inte hur jag hinner) Sedan sitter man där och undrar vilka filmer man egentligen sett eller inte.

I år skall jag via min blogg föra lite ”dagbok” över de filmer jag ser. Finns under fliken ”Filmåret 2012” som ett litet komihåg för mig själv och som eventuella filmförslag till Er andra. Glöm inte Popcorn!!

One thought on “Filmfeber

Kommentera

