Var med och rösta!

Fiskejournalen har en pågående omslagstävling som avslutas den 31 Augusti. Min goda vän och Bloggranne Sussi Stridh är med och tävlar med sitt fantastiskt fina foto. Var med och rösta fram en given vinnare😉

http://www.sportfiskeforum.se/omslagstavling/index.php?page=cover-285e2d1cb05a2040d8132f12364d8249

Bidrag #432
”En kall och regnig oktober morgon var det så dags för sista fiskepasset i Strömhult. Min förhoppning var att kunna slå mitt gamla personbästa på 4,6 kg i strömmen och när min orangea fluga landade på vattenytan så steg en fisk upp och tog den. Jag fick drilla en bra stund innan jag fick se den stora regnbågen och till min stora glädje såg den riktigt biffig ut. Ingen annan var i närheten utan hela sällskapet satt uppe i stugan och mumsade frukost. Så på darrande ben lyckades jag håva och landa denna bjässe som visade sig väga 5,35 kg. Jag tog av mig armbandet och la på stjärtfenan för att kunna ha en referens på andra fiskar jag kommer att kroka framöver. Snacka om ett riktigt SKITFISKE!! :)”

Kommentera

