Flugfiskemässan Uppsala

Även detta år hade jag äran att besöka flugfiskemässan på Möller bil i Uppsala, om än en kort visit… Lagom litet men med oändligt mycket värme och gemytlighet…. Träffade många goa, saknade vänner och det blev mest kramar och prat istället för mässaktiviteter… Nåja, ett gäng Veevus bindtråd fick dock följa med hem….som Snygg-Jonsson fick betala då jag med min vanliga otur upptäckte att de kontanta pengar jag trodde mig hämtat ut på självbetjäningen på Coop i Västerås, troligtvis ligger kvar där i facket eller förhoppningsvis förgyllt tillvaron för någon annan…shit happens😉

20121208-184047.jpg
Jag som brukar fota massor när det är mässa kom hem med bara ett taget mobilfoto… Fast inte så bara då det blev Goa Sussi, Martin och Christer som vart förevigade…

20121208-184638.jpg
Fick en tidig julklapp av Sötnöten Sussi

20121208-184749.jpg
Och en grymt snygg rosa KH av bästa Martin

Kommentera

