Spontana möten..

Var på Ica Maxi och handlade, och mitt bland sallad och frukter kom en kvinna fram och sa hej, tog fram sin mobil och visade en bild på hennes livs öring (hittills) tagen i somras på fluga, hon kände igen mig via min blogg och sen jag för några år sedan suttit på stadsbiblioteket under en kulturnatt och bundit flugor. Hon hade fiskat sedan barnsben och flugfiskat i 8 år. Ett härligt spontant möte, och hennes glittrande ögon och stora leende gjorde verkligen min dag!!

20130829-182146.jpg

One thought on “Spontana möten..

Kommentera

