Ullaxar och dammråttor

För några år sedan när jag frenetiskt satt och band flugor undrade en kollega till mig varför jag inte hade gjort en zombiefluga, nu när jag även var sjukt svag för zombies och deras liv och leverne…mycket mer än så behövdes det inte för att det skulle bli en zombiefluga, även fast slutresultatet mer liknade Alfon Åbergs pappa..

20130911-172636.jpg
och häromdagen var det dags igen, en konversation om tovning under en wordfeud match, med en god vän, resulterade i en tovad lax.. En Ullax🙂 så medans dammråttorna växer sig större så fortsätter jag sitta i mitt soffhörn och tova laxar, Ullaxar ❤

20130911-173620.jpg

Ps, om nån undrar så vann jag wf matchen😉

Kommentera

