rolykit for sale

…ibland blir jag förvånad över vad som kan finnas i ett hem…saker man egentligen inte visste att man hade fast man i införskaffandets stund lovade sig själv dyrt och heligt att just denhär grejen, var precis vad man alltid saknat och skulle använda om och om igen….känner ni igen resonemanget?? 😉 För att inte tala om placeringen av div ting…. Inte undra på att man inte vet vad man har… Idag hittade jag ett fälgkors längst in i kastrullskåpet… Antingen så lagar jag inte mat speciellt ofta eller så är jag bara liksom sådär djupt disträ i mina försök att placera ut saker man tror sig behöva… Till saken hör att jag inte ens äger en bil… Hur som haver, på en annan udda plats i mitt hem fann jag min Rolykit… Den där tingesten jag skulle använda till mina flugbindningsgrejer, och alltid kunna ha med mig. Smidig och praktiskt som bara den. Ett måstehaköp helt enkelt… Nu några år senare inser jag att det säkert finns någon annan som behöver den mer än jag… Det är iallafall vad jag vill tro. Jag gör iallafall ett försök. ROLYKIT säljes till högstbjudande eller bytes mot något annat ”måstehaigt”, gärna en mohlinrulle 😄😉

20130928-151637.jpg finns lite andra användningsområden för denna också, ren nostalgi från 90-talet: http://youtu.be/jo1amPZXBbs

20130928-151715.jpg

Hör av er på fiskemorsan@hotmail.com

Kommentera

