Nyårskrönikan!!

För ett år sedan, nästan precis på dagen satt jag här i min gröna soffa och såg fram emot ett nytt år, ett år fullt av möjligheter och förhoppningar…

20131230-181825.jpg och 2013 blev verkligen ett överraskningarnas år… Det händer att det inte alltid blir som man har tänkt, och det sammanfattar nog mitt 2013 ganska bra… Men däremellan har jag haft turen att ha en massa goa människor och vänner omkring mig, både gamla och nya… (Även om alla inte finns med på bild, så har de en stor plats i mitt hjärta) ❤️ Laxfisket stormade in i mitt liv och bjöd på några riktiga guldkanter…

20131230-203515.jpg
…kortare turer med nära och kära, flugbindarkvällar, mässor och inköp av nya fiskeprylar finns också med när jag tittar tillbaka i backspegeln… Även då lederna inte alltid velat de jag velat så har jag ändå försökt att göra som jag velat… Jag menar, nån favör ska man väl ha för att man är rödhårig och envis 😉

20131230-203230.jpg och nu sitter jag här igen, i samma gröna soffa och ser fram emot ett nytt år, ett år fullt av möjligheter och förhoppningar…

20131230-204320.jpg ❤️ GOTT NYTT ÅR, HAPPY NEW YEAR, ONNELLISTA UUTTA VUOTTA, BUON ANNO, GELUKKIG NIEUWJAAR, BONNE ANNEE, EIN GUTES NEUES JAHR, BOLDOG UJ EVET ❤️

20131230-205757.jpg önskar er ALLA ett riktigt gott nytt år och kom ihåg att vara rädda om varandra!! Vi ses vid nåt vatten, somewhere out there…

Kommentera

