beneath the ice…

…Både en mäktigt och märklig känsla av att gå på en is där man kan se allt som finns därunder. Tanken var att det skulle pimplas, men jag blev så facinerad av isen, och det som fanns därunder så jag bara gick runt och iakttog och filmade istället… Såg flera abborrar, en regnbåge (som jag tyvärr inte hann få med på bild/film) och stim av småfisk… Det var så häftigt!!❤

(detta är resultatet av det första försöket att göra en film i iMovie och allt är filmat med min mobil (iphone 5c))

IMG_4805

storebror väntar på napp…

IMG_4787

del av klubbsjön där mina föräldrar, bror & flickvän pimplar för fullt…

IMG_4822

min skugga och vassen som växer hög invid kanten..

2 thoughts on “beneath the ice…

Kommentera

