Att skilja agnarna från betet…

Jag har fått många mail/meddelanden samt förfrågningar om varför och när jag kommer skriva något här på bloggen igen.
Och nu är det dags!!😀

water.JPG

…det har nog bara blivit så att bloggen varit vilande, inte pga brist på saker att skriva 0m samt dela med mig utav, utan just för att jag har valt att prioritera andra saker i livet. Jag törs påstå att den här perioden i mitt liv verkligen har skiljt ”agnarna från betet”. De nära och kära har varit enorm viktiga och mången fisketur har verkligen varit en Lisa för själen..

fishy.jpg

men nu tänker jag börja indoktrinera era liv igen med mina förvirrade tankar om fiske samt allt och inget som hör det till igen. KRAM på er❤

One thought on “Att skilja agnarna från betet…

Kommentera

