Varde flytring…

…av nån anledning har jag haft en flytring liggandes uppe på vinden i x-antal år… jag har testat att fiskat från flytring några gånger, men aldrig min egen 😆 Tummen ur… och flytringen i vattnet basta!! 

​…klubbsjön i ömsom regn, ömsom blåst med klubbkompisarna. Håkan drar en fin abborre i första kastet och Jack har galet kul då han drillar fisk från flytringen. Och jag bara myyyyyser 🙌 (får ett gäng bågar jag med) 


Då jag saknade paddlar till ringen tog jag sonens gamla snorkelfötter. Absolut inte det ultimata, då de hade en tendens att glida av sockan då det var lite för små. (fick köra utan vadarskorna) men man taget vad man haver… i skrivandets stund har jag införskaffat ett par rejäla paddlar och längtar ut igen… 😌🎣

Kommentera

